Polityka prywatności

Informacje

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) jest DI-ZET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie adres: ul. Ochocza 2, 04-942 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000713205, REGON: 011257236, NIP: 1130112465.
  2. Z Administratorem można kontaktować się pod nr tel. 22 517 35 80, adresem e-mail kontakt@di-zet.pl lub na adres do korespondencji: ul. Ochocza 2, 04-942 Warszawa.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi na zadane poprzez formularz kontaktowy pytanie, w tym telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora: dostawcom usług IT, podmiotom wykonującym obsługę prawną Administratora, osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą pozostającym z Administratorem w stałym stosunku zlecenia.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas udzielania odpowiedzi na zadane przez Panią/Pana pytanie. Ewentualne dalsze przetwarzanie może wynikać z innych podstaw prawnych, w szczególności wiązać się z wykonaniem zawartej przez Panią/Pana umowy z Administratorem.
  6. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże wymagane w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie.

Cel przechowywania i uzyskiwania dostępu do „cookies”

​Pliki „cookies” wykorzystywane są w celu dostosowania zawartości strony www do preferencji Użytkowników oraz ułatwienia korzystania ze strony www, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową

Użytkownik ma możliwość określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do „cookies” za pomocą ustawień oprogramowania.
Przechowywanie plików „cookies” lub uzyskiwanie do nich dostępu wymaga uzyskania zgody Użytkownika, którą można wyrazić za pomocą odpowiednich ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym. Rekomendujemy pozostawienie serwisu bez zmiany ustawień dotyczących „cookies”, ponieważ wyłączenie opcji akceptowania plików „cookies” może spowodować utrudnienia, a nawet uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie z niektórych usług. Jeżeli Użytkownik nie życzy sobie przechowywania jego „cookies” w opisany tu sposób, może w tym celu w każdym momencie zrezygnować z zapisywania plików „cookies” w swojej przeglądarce.

Jak zrezygnować z zapisywania plików „cookies”?

Jeśli chcesz zrezygnować z zapisywania plików cookies, wybierz przeglądarkę, z której korzystasz i postępuj zgodnie ze wskazówkami dostawcy tej przeglądarki, np.:

Dodatkowe informacje: http://www.youronlinechoices.com/pl/

ul. Ochocza 2
04-942 Warszawa
Tel.: 22 517 35 80
Fax: 22 612 63 54